.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با هفته دولت 97 ؛
راه اندازی ویژه نامه نسیم امید در شمال نیوز + نحوه انعکاس
شمال نیوز : « شمال نیوز » به همین منظور و با هدف اطلاع رسانی صادقانه و گسترده ، آمادگی دارد تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در قالب ویژه نامه « نسیم امید » به اطلاع انبوه مخاطبان خود برساند .....

شمال نیوز : لزوم اطلاع رسانی ازخدمت رسانی و عملکرد دستگاههای دولتی ، اجرایی و عمومی به مردم ، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده که متاسفانه اهتمام جدی از سوی مدیران و مسئولان صورت نمی گیرد .

هر چند برخی از مدیران با برگزاری گاه و بیگاه نشست های رسانه ای گزارش فعالیت های خود را اطلاع رسانی می کنند اما هنوز تا آنچه مورد نظر مسئولان ارشد نظام است فاصله زیادی داریم .

بدون تردید اطلاع رسانی از خدمات دولت در استان می تواند امید را که یکی از شعارهای اصلی دتر روحانی به شمار می رود در جامعه تزریق کند . کلید واژه ای که همواره با بهانه های مختلف از سوی برخی مدیران استانی نادیده انگاشته می شود !

از سویی برخی مناسبت ها فرصت مغتنمی است تا مدیران و مسئولان استان گام بلندی را در راستای اطلاع رسانی و امید آفرینی در جامعه بردارند و مردم را از خدمات دولت آگاه نموده و برنامه های آتی را نیز ترسیم نمایند .

http://www.shomalnews.com/photo/15351669539036598.jpg

یکی از این فرصت های مغتنم « هفته دولت » است که مردم استان ، مشتاق هستند تا از اقدامات دستگاههای دولتی و اجرایی استان مطلع شوند .

« شمال نیوز » به همین منظور و با هدف اطلاع رسانی صادقانه و گسترده ، آمادگی دارد تا دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در قالب ویژه نامه « نسیم امید » به اطلاع انبوه مخاطبان خود برساند .

پر بیننده ترین رسانه استانی برای این منظور با طراحی بخش های « نمای اصلی » ، « گفتگوی ویژه » ، « ساختار ویژه نامه ای » و « اینفوگرافیک » ، بسته بی نظیری را برای اطلاع رسانی بهتر عملکرد دستگاههای اجرایی استان در نظر گرفته است .

البته در این مسیر تنها عملکرد دستگاههایی که با توجه به فعالیتشان بتوانند در بارم نموداری تحریریه شمال نیوز حائز اولویت گردند  قابل انتشار خواهد بود و از انتشار عملکرد دستگاههای ضعیف که مردم نیز از آنان رضایت ندارند ، معذوریم .

همچنین در این ویژه نامه اخبار مربوط به این هفته نیز منتشر خواهد شد .

درتماس با شمال نیوز از چند و چون انتشار « ویژه نامه نسیم امید » مطلع شوید .

پل های ارتباطی و نحوه انعکاس :

شماره تماس : 09118617569

پیامک : 500058900


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.